به یادش باش تا بیادت باشه

خرید بک لینک

شنیدم هروقت بی اختیار اسم کسی به زبونت میاد

یا ناخودآگاه به یادکسی می افتی،

حتماً توی اون لحظه اونم به یادت بوده

و داشته بهت فکرمی کرده.

این روزا به این موضوع که فکر می کنم بغض گلومو می گیره

و چشام پرمی شه از اشک.

- اگه این حرف واقعیت د اشته باشه!!!! -

یعنی غروبای جمعه،

وقتی دلت پر می شه از غم،

وقتی تموم وجودت

دلتنگی می شه

و از ته دلت « یا صاحب الزمان» می گی،

یعنی توی اون لحظه آقا یه یادته

و داره نگاهت می کنه.

حتی تصورش هم یه حس قشنگ به آدم می ده،

یه حس قشنگ با یه بغض قشنگ و یه غرور قشنگ.

بیا مهدی شب هجران سحر کن...

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 2:26

صفحه بندی