بیا مهدی شب هجران سحر کن

خرید بک لینک

نشسته غرق تماشای شیعیان خودش

کسے نیامده جز او سر قرار خودش

چه انتظار عجیبے است اینکه شب تا صبح

کسے قنوت بگیرد به انتــظار خودش ...

اللهم عجل لولیک الفرج

بیا مهدی شب هجران سحر کن...

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت: 20:21

اي امانت دار كوثر كي تو مي آيي ز در؟وي وصي آل حيدر كي تو مي آيي ز درمصحف زهراست نزدت، تيغ حيدر همچنينوارث بابا و مادر كي تو مي آيي ز درچشم اميد تمام انبياء و اولياءبر ظهور توست آخر كي تو مي آيي ز درهستي از هست تو هستي يافت اي هست خداوي همه هست پيمبر كي تو مي آيي ز درديدگان اشكبار شيعيان مي خواندتكاي به عالم مير و رهبر كي تو مي آيي ز درهر سحر گويد مؤذن با نواي تازه ايمجري احكام داور كي تو مي آيي ز دركربلا، مكّه، مدينه، كاظمين، مشهد، نجفسامرا، گويند يكسر كي تو مي آيي ز درروشني بخش قلوب مؤمنين و مؤمناتمنجي دلهاي مضطر كي تو مي آيي ز در؟ بیا مهدی شب هجران سحر کن...ادامه مطلب

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: شنبه 29 مهر 1402 ساعت: 11:30

درد فراق یوسف زهرا شدید شدیعقوب روزگار دو چشمش سپید شدامید انتظار دل نا امید هاامید هم ز آمدنت نا امید شداز عشق ناله خیزد و از هجر درد و غمغم ناله می کند که فراقت مدید شدبزم وصال میطلبد جان ز عاشقانخوشبخت انکه در ره جانان شهید شددر پیشگاه یوسف زیبای فاطمهصد ها هزار یوسف مصری عبید شداز کثرت گناه و خطاهای بی شمارراه وصال من به سرایت بعید شدتا شد غلام حلقه به گوش تو (هاشمی)دنیا و آخرت به حقیقت سعید شدسید حسین هاشمی نژاد بیا مهدی شب هجران سحر کن...ادامه مطلب

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 29 مهر 1402 ساعت: 11:30

رها نشدهايم در برهوت تنهاييرها نشدهايم در برهوت تنهاييدر كوران حوادثدر ازدحام بلاها و مصيبتهاآري رها نشدهايمكسي از آن سوي ملكوتكسي كه از بيكراني معنويت نگران ماستكسي كه در دلش با ماستدر نفس با ماستدر صدايش با ماستكسي در ميان ماكسي در كنار ما...حضرت علي عليهالسلام فرمودند:هيچ مؤمني بيمار نميشود مگر اين كه ما هم به خاطر بيماري او بيمار ميشويم. و غمگين نميشود مگر اينكه ما هم در غم او غمگين ميشويم. و هيچ دعايي نميكند مگر اينكه به دعاي او آمين ميگوييم و سكوت نميكند مگر آنكه ما برايش دعا ميكنيم.چقدر قشنگ ميشه، اگه محتواي اين حديث رو وارد زندگيمون كنيم.هنگامي كه بيمار ميشيم، مخصوصا بيماري كه تحملش برامون سخته، به ياد داشته باشيم:كسي هست كه به خاطر من و همراه من درد ميكشد.وقتي به هر دليلي غم تمام وجودمون رو در بر ميگيره و افسرده و غمگين ميشيم، به ياد داشته باشيم:كسي هست كه همراه من است و پريشان حالي ام غمگينش كرده.در اون زماني كه از خداوند لطف و هديهاي را درخواست ميكنيم بدونيم:كسي به دعاي من آمين ميگه كه از بهترين بندگان خداست و خداوند دعاش رو بي پاسخ نميذاره.در لحظه ل بیا مهدی شب هجران سحر کن...ادامه مطلب

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:41

بارالها!به تو شكايت ميكنيم از:فقدان پيامبرمان؛غيبت اماممان؛بسياري دشمنانمان؛كمي تعدادمان؛سختي بلايا و فتنهها بر ما؛وناسازگاري زمانه با ما.خدايا، يه زمستون ديگه هم داره ميگذره و يه سال ديگه هم داره تموم ميشه، اما از بهار دلم خبري نيست!خدايا، تا كي...؟چقدر...؟خداوندا!برسان موعود دوران راكه بي ظهورش بهار را رنگي نيست...برچسبها: یامهدی, منتظر, موعود, امام غایب, او خواهد آمد بیا مهدی شب هجران سحر کن...ادامه مطلب

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:41

صفحه بندی