به تو شكايت ميكنيم از:
فقدان پيامبرمان؛
غيبت اماممان؛
بسياري دشمنانمان؛
كمي تعدادمان؛
سختي بلايا و فتنهها بر ما؛
وناسازگاري زمانه با ما.
خدايا، يه زمستون ديگه هم داره ميگذره و يه سال ديگه هم داره تموم ميشه، اما از بهار دلم خبري نيست!
خدايا، تا كي...؟
چقدر...؟
خداوندا!
برسان موعود دوران را
كه بي ظهورش بهار را رنگي نيست...
ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101