بارالها! به تو شكايت ميكنيم

خرید بک لینک

بارالها!

به تو شكايت ميكنيم از:

فقدان پيامبرمان؛

غيبت اماممان؛

بسياري دشمنانمان؛

كمي تعدادمان؛

سختي بلايا و فتنهها بر ما؛

وناسازگاري زمانه با ما.

خدايا، يه زمستون ديگه هم داره ميگذره و يه سال ديگه هم داره تموم ميشه، اما از بهار دلم خبري نيست!

خدايا، تا كي...؟

چقدر...؟

خداوندا!

برسان موعود دوران را

كه بي ظهورش بهار را رنگي نيست...


برچسبها: یامهدی, منتظر, موعود, امام غایب, او خواهد آمد

بیا مهدی شب هجران سحر کن...

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:41

صفحه بندی