دلش را شکسته ایم ...

خرید بک لینک

گفتیم خسته ایم بیا زودتر بیا

غافل کزین دروغ دلش را شکسته ایم...


گفته اند: روزی می رسی و پرده سیاهی را کنار می زنی و پنجره نور را می گشایی.

وقتی تو بیایی، صدای گام هایت طنین انداز جهان می شود و ندبه خوان ها صف به صف به احترامت برمی خیزند.

آقای من! مدتی است چشمانم خسته و قلبم شکسته و رنجور، از همه جا بریده ام.

ای کاش برسد آن روزی که سکوت ما را بر هم زنی و نغمه های عشق و مهربانی سردهی و من چشم دوخته ام به آن روز.

دوباره حکایت روزهای سرد و تکراری، حکایت جمعه ها، حکایت بغض نشکفته آسمان و حکایت غبار روی آیینه ها. بیا مهدی شب هجران سحر کن...

ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 10:06

صفحه بندی