هیچ داری از دل مهدی خبر ؟
گریه های هر شبش را تا سحر ؟
او که ارباب تمام عالم است
من بمیرم ، سر به زانوی غم است
شیعیان ! مهدی غریب و بی کس است
جان مولی معصیت دیگر بس است
شیعیان ! بس نیست غفلت هایمان ؟
غربت و تنهایی مولایمان ؟
ما عبید و عبد دنیا گشته ایم
غافل از مهدی زهرا گشته ایم
من که دارم ادعای شیعه گی
چه بگویم من به جز شرمندگی ؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج
ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100