ای کاش تا اخر همیشه با خدا باشیم..
در یک شب خلوت دوتایی کربلا باشیم...

حسین جان ...
چند سالی است که پشت سر هم پی در پی
پشت کنکوری بین الحرمینم ....
آقا من چه میدانم چه طعمی دارد اما گفته اند
آی میچسبد نسیم صبحگاه کربلا ...
آخ کربلا دلتنگتم
بیا مهدی شب هجران سحر کن...
ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: دلتنگم, نویسنده: بازدید: 100