سلام آقـــا...
شبکه ۳داشت نشون میداد
که مردم چه جوری از نــــجف پای پیاده میان کربـــــلا....
آقا چه قدر بدبختم...
چقدر بی لیاقتم.....
چرا دعوتم نمی کنی بیام....
چرا سهم من حسرته...
چرا...........
ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: طبق معمول من بی سرو پا جا ماندم, نویسنده: بازدید: 121