
ای کاش تا اخر همیشه با خدا باشیم..در یک شب خلوت دوتایی کربلا باشیم... حسین جان ... چند سالی است که پشت سر هم پی در پی پشت کنکوری بین الحرمینم .... آقا من چه میدانم چه طعمی دارد اما گفته اند آی میچسبد نسیم صبحگاه کربلا ... xa0xa0xa0 آخ کربلا دلتنگتم xa0 ...
ادامه مطلب