
سلام بر چشم خداآن دم که با خدا نجوا می کند و آنگاه که قطرات اشک بر گونه ی مبارکش بوسه می زنندمولا جان!هر چند آمدنت حتمی است،من اما در هراس نبودن خویشم ...کاش نسیم، عطر نفسهایت را به غربتم برساند.تو را ای گل همیشه بهار سلام میگویمو باز چشم میدوزم به راه آمدنت ...ولی شرمساریم از انتظار ...______________برای آمدنت انتظار کافی نیستدعا و اشک و دل بیقرار کافی نیستخودت دعا بکن ای نازنین که برگردیدعای این همه چشم انتظار کافی نیست______________یادت نرود همیشہ فردایی هستدر قلب ڪویر آب گوارایے هستگر موج ز...
ادامه مطلب