بیا مهدی شب هجران سحر کن

متن مرتبط با «شكايت» در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن نوشته شده است

بارالها! به تو شكايت ميu200cكنيم

  • نیلوبلاگ

    بارالها!به تو شكايت ميكنيم از:فقدان پيامبرمان؛غيبت اماممان؛بسياري دشمنانمان؛كمي تعدادمان؛سختي بلايا و فتنهها بر ما؛وناسازگاري زمانه با ما.خدايا، يه زمستون ديگه هم داره ميگذره و يه سال ديگه هم داره تموم ميشه، اما از بهار دلم خبري نيست!خدايا، تا كي...؟چقدر...؟خداوندا!برسان موعود دوران راكه بي ظهورش بهار را رنگي نيست...برچسبها: یامهدی, منتظر, موعود, امام غایب, او خواهد آمد بخوانید...

    ادامه مطلب