بیا مهدی شب هجران سحر کن

متن مرتبط با «دنیا خسته شدم» در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن نوشته شده است

دنیای خسته

  • نیلوبلاگ

    نمیدانم چرا گاهی بی اختیار از چشمانم اشک میآید...میگویند حساسیت فصلی است.....آری من به فصل فصل این دنیای بی توحساسیت دارم...xa0xa0نمیدانم چرا گاهی نمیتوانم راحت نفس بکشم...میگویند از آلودگی هواست..آری تو که نیستی هوا خیلی آلوده است..ودر این هـــوا نفس کشیدن یعنی خفــگی..xa0آقا تو که نباشی حالمان خیلی بد است.......

    ادامه مطلب