بیا مهدی شب هجران سحر کن

متن مرتبط با «دلم» در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن نوشته شده است

دلم تنگه

  • نیلوبلاگ

    ســـــلام..... یه جورایی دیگه تصمیم گرفتم ازت کربلا نخوام نه اینکه نخوام.... نمی تونم بخوام... شرمندگی نمیزاره التماس کنم..... خدایا خودت شاهدی که این دومین پاسپورته که میگیرم ولی هنوز ... ارباب... دلم تنگه برای حرمت یه نگاه به ما کن ...

    ادامه مطلب
  • دنیای خسته

  • نیلوبلاگ

    نمیدانم چرا گاهی بی اختیار از چشمانم اشک میآید...میگویند حساسیت فصلی است.....آری من به فصل فصل این دنیای بی توحساسیت دارم...xa0xa0نمیدانم چرا گاهی نمیتوانم راحت نفس بکشم...میگویند از آلودگی هواست..آری تو که نیستی هوا خیلی آلوده است..ودر این هـــوا نفس کشیدن یعنی خفــگی..xa0آقا تو که نباشی حالمان خیلی بد است.......

    ادامه مطلب